Ult li albi bissaraha (Aku membuka hatiku dengan kejujuran)
Hayya nab'idil karaha (Hindarilah kebencian dan dendam)
Syakkireena a' kulli na'ma (Marilah kekalkan syukur dgn apa yg kita ada)
Ba' ideena anil fattana (Hindarilah segala penipuan dan dosa²)

Tuesday, June 16, 2009

kereta yang aku impikan

Salam semua
lama sudah aku x mengupdate blog ni.
so ari ni aku nak cite ckit pasal kete kegemaran aku
minat gak aku kat kate yang sporty ni

antara kete tersebut ( subaru impreza STI version 8 )



kalau x dapat yang tu
aku nak pakai yang ni pulak ( subaru impreza STI version 9 )




Kedua-dua kete tu memng aku minat bentuk die memang cantik,
tapi aku minat kat EVO gak antara model yang menarik minat

( Mitsubishi EVO 7 )




( Mitsubishi EVO 8 )




( Mitsubishi EVO 9 )



semua model kete kat atas adalah kegemaran aku
aku kalau boleh la nak pakai salah satu kete yang kat atas tu
tapi kalau ade duit semuanya x ada masalah
so aku kene bekerja kuat untuk melaksanakan impian aku tu
insyaallah kalau ade rezeki dapat la satu sampai sni saje la ye
nanti kita sambng gan artikel yang lain pulak

No comments: