Ult li albi bissaraha (Aku membuka hatiku dengan kejujuran)
Hayya nab'idil karaha (Hindarilah kebencian dan dendam)
Syakkireena a' kulli na'ma (Marilah kekalkan syukur dgn apa yg kita ada)
Ba' ideena anil fattana (Hindarilah segala penipuan dan dosa²)

Wednesday, June 2, 2010

Bukti penglibatan 4 mahasiswa UKM dalam pilihanraya ulu selangor














Beberapa minggu ini kita disajikan dengan beberapa berita mengenai penglibatan mahasiswa ukm dalam PRK ulu Selangor yang terdiri daripada Hilman Idham, Ismail Aminuddin, King Chai dan Azlin Shafina Adzha dan telah ditahan oleh pihak Polis dalam satu sekatan jalan raya.

Turut ditemui bersama-sama mereka adalah 1000 keping CD dan 15 ribu keping risalah pelbagai tajuk yang semuanya berunsur hasutan dan mengenai PKR dan tajuk-tajuk seperti “Perisik Zionis dalam PDRM, Tolak BN Kerana Menindas Orang India” dan pelbagai tajuk lagi untuk diagih-agihkan ke seluruh Hulu Selangor.

Secara jelasnya dilihat bahawa mahasiswa-mahasiswa ini telah dipergunakan secara terang-terangan oleh DAP dan PKR dalam kempen mereka sedangkan pada waktu tersebut adalah waktu peperiksaan akhir di UKM.

Dan dalam press conference mereka baru-baru ini yang menggunakan (dipergunakan) Dewan Perhimpunan Cina KL, mereka telah menyatakan bahawa polis hanya menemui 1 keping CD sahaja sewaktu ditahan. Kecik-kecik dah diajar pandai menipu! Ini adalah di antara soft skill yang diajar kepada mahasiswa di universiti pada ketika ini oleh Pakatan Haram ini.

No comments: